techekspert

Jesteśmy autoryzowanym dealerem

Tech-Ekspert Południe

ul. W. Grabskiego 14
37-450 Stalowa Wola

Napisz do nas!

biuro@techekspert.pl

Serwis CASE

Zapewniamy serwis gwarancyjny maszyn CASE oraz oferujemy kompleksowe usługi w naprawach pogwarancyjnych. Nasi serwisanci to profesjonalni mechanicy z wieloletnim doświadczeniem w serwisowaniu oraz naprawie maszyn i urządzeń budowlanych. 

W zależności od Twoich potrzeb – korzystasz z usług serwisu mobilnego lub stacjonarnego.
Serwisant mobilny wykona potrzebne prace tam, gdzie dostępna jest maszyna wymagająca interwencji.
Serwis stacjonarny w siedzibie Tech-Ekspert w Stalowej Woli zajmie się Twoją maszyną, wykorzystując posiadane zasoby zarówno do utrzymania jej bieżącej sprawności, jak i wykonania bardziej złożonych usług – wszystko po to, byś mógł w pełni czerpać korzyści z eksploatacji Twojej maszyny.

W ramach oferty serwisowej marki CASE wykorzystujemy jedynie oryginalne części zamienne oraz materiały eksploatacyjne najwyższej jakości.

Wybierając nasz Serwis – zyskasz:

  • ofertę indywidualną dopasowaną do Twoich potrzeb,
  • dostęp do oryginalnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,
  • usługi świadczone przez autoryzowanego dealera marki cenionej przez klientów na całym świecie.
Chcesz pozostać pod naszą opieką na preferencyjnych warunkach?
Wykorzystaj możliwość redukcji ryzyka przestojów oraz wzrostu wydajności i opłacalności pracy i zapytaj o „Umowę serwisową”.

Skontaktuj się z nami

Adam Maziarz

Dyrektor Serwisu
tel.: +48 15 842 51 44 wewn. 21
kom.: +48 501 190 344
e-mail: amaziarz@techekspert.pl

Tomasz Kruczkowski

Technik Serwisu
tel.: +48 15 842 51 44 wewn. 21
kom.: +48 506 713 017
e-mail: serwis@techekspert.pl
e-mail: tkruczkowski@techekspert.pl

    Zlecenie badania stanu technicznego, przeglądu gwarancyjnego oraz naprawy urządzenia


    ZLECENIOBIORCA: Tech – Ekspert Południe









    * jeśli urządzenie ma być naprawione w ramach udzielonej gwarancji – wskazanie jest obligatoryjne
    ** w przypadku wskazania przez Zleceniodawcę zakresu „naprawa” bez uprzedniego zlecenia przeglądu lub badania stanu technicznego urządzenia, postanowienia punktu II oraz punktu III „Ogólnych Warunków Obsługi Serwisowej” nie będą miały zastosowania. Zleceniobiorca zobowiązany będzie wykonać zleconą naprawę za zapłatą uzgodnionego wynagrodzenia na podstawie oferty Zleceniobiorcy